Něco málo o mně...

    Jmenuji se Kateřina a mám povahu upřímného dobrodruha, který miluje Život a chová hlubokou úctu k přírodě a její dokonalé moudrosti. Jsem tvořivá spontánní bytost. Malba a tvoření se pro mě stalo energií, terapií i meditací a nekonečným prostorem mé duše, ve které nejsou žádné hranice. Inspiraci nacházím v přírodě, na cestách i v myšlenkách.

    Umění je pro mě láska, filozofie i realizace snu. Je to síla, která mi dává energii a úsměv. Umění staví mosty mezi lidmi… a to mě přivedlo k tomu, že bych chtěla tu samou radost předávat i ostatním...

Proto vznikl projekt Nyno.cz

    Na těchto stránkách najdete ruční a originální tvorbu vyrobenou s láskou a pečlivostí. Každá vytvořená radost nese své jméno a příběh, každá je naprosto jedinečná. Protože každý z nás je jedinečný. A právě to se snažím vdechnout do každého srdcem vyrobeného originálu. Tvořím sójové svíčky a vosky do aromalampy s minerálním překvapením, náramky z minerálů na ruce i kotníky, náušničky, minerální přívěsky pro naše zvířecí miláčky, záložky do knížky a v neposlední řadě maluji abstraktní obrazy akrylovými barvami na plátno. Za penízky ze zisku každého výrobku přispívám na zlepšení životních podmínek opuštěných zvířátek.

Více se dozvíte na webových stránkách www.nyno.cz


Komentáře

Oblíbené příspěvky